Anbefalte innlegg

har fått meg meg at det går an å sveise støtfanger, men lurte litt på åsen dere gjør dette.

Hvilket verktøy bruker dere? lådebolt til elektronikk?

Hvilken kvalitet (styrke) blir det på sveisen?

Hvor lett er det å få det pent?

hilsen en som er helt blank på dette.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bruker varmluftpistol med munnstykke beregnet for plastsveis og sveisestav av samme plasttype som fangeren. Styrken blir som nytt om gjort ordentlig, ogg etter sparkling og lakk blir det ikke synlig.

Mange bruker også plastlim til formålet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bruker varmluftpistol med munnstykke beregnet for plastsveis og sveisestav av samme plasttype som fangeren. Styrken blir som nytt om gjort ordentlig, ogg etter sparkling og lakk blir det ikke synlig.

Mange bruker også plastlim til formålet

hvor for du tak i plast?

noen gode råd/linker til fremgangsmåte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist en limer en plastfanger ordenlig og på riktig måte vil den faktisk holde bedre enn resten av plasten.

vi bruker wurt sin på jobb og vi reparerer alt etter hvordan skaden er. er PP plasten som er mest vanlig i fangere om dagen.

kan ta en kjapp greie da. vist det er sprukket må man først bore et hull i enden av sprekken for og stoppe skaden og så ta ei stikksag bortover skaden for og lage en liten fuge, så går vi på med staven og en varmepistol som ikke den vanlige mannen i gata har og skjøter alt sammen. så sliper vi det ned, sprayer på noe som sparkelet skal hefte på, og så sparkler såklart, og ja. resten går som vanlig

og med tanke på alt utstyret som blir brukt, og du må jo uansett må lakke ettepå vil jeg tro, så ville jeg bare ha levert den på et værksted vist jeg var deg,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist en limer en plastfanger ordenlig og på riktig måte vil den faktisk holde bedre enn resten av plasten.

vi bruker wurt sin på jobb og vi reparerer alt etter hvordan skaden er. er PP plasten som er mest vanlig i fangere om dagen.

kan ta en kjapp greie da. vist det er sprukket må man først bore et hull i enden av sprekken for og stoppe skaden og så ta ei stikksag bortover skaden for og lage en liten fuge, så går vi på med staven og en varmepistol som ikke den vanlige mannen i gata har og skjøter alt sammen. så sliper vi det ned, sprayer på noe som sparkelet skal hefte på, og så sparkler såklart, og ja. resten går som vanlig

og med tanke på alt utstyret som blir brukt, og du må jo uansett må lakke ettepå vil jeg tro, så ville jeg bare ha levert den på et værksted vist jeg var deg,

hvem gjør sånt? å hvor mye vil det koste å reparere en liten til middels skadde?

å hva vil det kost å reparere fester og sånt som ikke blir synenes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.