Senkefjærer Touran/anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har anbefalinger på hva jeg bør velge av merke når jeg skal senke Touranen litt? Tenkte å bruke H&R fjærer siden jeg har hørt at kvaliteten på disse er bra. Koster litt mer enn eks Cobra. Er de verdt disse ekstra kronene?

Og hvor får vi VACN medlemmer best pris på slikt?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg har kjørt en sesong med TA justerbart på min Touran. Det blir veldig stivt til en familiebil, så har nå satt på de originale demperne og kjøpt FK fjærer av Håkon Sandberg her på forumet som kommer på til våren.

Så er litt spent selv der.

Ellers har jeg ikke noen erfaring til Touran, men har kjørt på Eibach på div. andre biler før, og de er meget (!) bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine senkefjører gis bort til den som vil demontere dem, samt montere dem gamle fjørene på min bil igjen...

Dette er Cobra kw smidde fjører som senker ca. 50mm. Har disse på min Touran nå og de passer perfekt.

Grunnen til at disse skal av er at bilen skal leveres til Møller grunnet innbytte.

De ligger i vacn shop:

http://www.vwaudi-club.no/?s=market&vacnkode=11830

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere som har bilder av bilene deres med senkefjærer på? Ove sin ser jo ganske lav ut til kun å være fjærer vel? Riktignok 50mm men. Er det for lite med 35 eller 40 kanskje?

Jeg skulle hatt min litt nedpå jeg også, men det må ikke bli verken ubehagelig eller upraktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FK og H&R er produsert på samme fabrikk så her er ikke forskjellen stor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.