Anbefalte innlegg

Ja da sitter man her igjen da å blar gjennom diverse tråder å sikler på fete biler :)

Vurderer å anskaffe front-, hekk-, å sideskjørt til min A3 8P SP, MEN hadde det vært så enkelt at det var bare et alternativ.....

Har sett på rieger, oettinger, vootex å caractere bl.a, "liker" alle sammen og er ingen som skriker kjøp meg når jeg ser de så får nok gruble litt på det, med denne problemstillinga har jeg et par spm som det hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg med :)

Da jeg er litt lat :P å ikke verdens mest nevenyttige når det kommer til hidden/internett å søke rundt så,

*hva koster et komplett sett med front-, hekk-, å sideskjørt?

*Hvor mye "bygger" det ned fra "eksisterende" karroseri, (da bilen er "lav nok"(hvis det er mulig :P) fra før)

Så får man se hva fremtiden bringer å økonomien tillater :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da sitter man her igjen da å blar gjennom diverse tråder å sikler på fete biler :)

Vurderer å anskaffe front-, hekk-, å sideskjørt til min A3 8P SP, MEN hadde det vært så enkelt at det var bare et alternativ.....

Har sett på rieger, oettinger, vootex å caractere bl.a, "liker" alle sammen og er ingen som skriker kjøp meg når jeg ser de så får nok gruble litt på det, med denne problemstillinga har jeg et par spm som det hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg med :)

Da jeg er litt lat :P å ikke verdens mest nevenyttige når det kommer til hidden/internett å søke rundt så,

*hva koster et komplett sett med front-, hekk-, å sideskjørt?

*Hvor mye "bygger" det ned fra "eksisterende" karroseri, (da bilen er "lav nok"(hvis det er mulig :P) fra før)

Så får man se hva fremtiden bringer å økonomien tillater :)

Hadde jo vært kjedelig visst det bare var ett sett å bestille eller hür?

Votex er ett safe valg i tillegg til den PERFEKTE passformen så er det OE styling, dvs. din A3 kunne utstyres med det fra ny. Ganske dyrt men som sagt den beste passform på markedet og det er original styling.

Resten er du bare nød til å søke litt opp på, er jo ørten millioner forskjellige ting til disse bilene...

I siste ende er det DU som må velge...

Kik litt på diverse styling/tuning sider for priser...Legg på en HAUG med penger for å få prisen fra norsk leverandør...

Mitt bud: Kjøp OE styling fra din lokale leverandør dvs Møller butikk...Feteste styling IMO: OE S3 styling...plus Gewinde og 19"...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" å KW 2 er på plass ;) mangler bare prikken over i'en.

Så dagens n00b spørsmål, hva betyr OE styling?

og lurer på om noen har den minste aning om hvor mye det bygger ned, da bilen er lav nok for de veiene den ferdes på for tia :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" å KW 2 er på plass ;) mangler bare prikken over i'en.

Så dagens n00b spørsmål, hva betyr OE styling?

og lurer på om noen har den minste aning om hvor mye det bygger ned, da bilen er lav nok for de veiene den ferdes på for tia :P

OE(M) = Original Equipment

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med KW tror jeg ikke den senker nok til at du behøver å bekymre deg over hvor mye mer det eventuelt bygger ned. Det er nok mer klaring enn du tror. Har kjørt med 35-45 mm mindre bakkeklaring under bilen enn hva du får med KW i hele sommer uten problemer. Jeg kjører dog Scirocco, men er jo samme bunnplate

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :)

Da er det vel bare å spørre lommeboka om hva som skjer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.