rengjøring i forbindelse med lakkering

Anbefalte innlegg

Har fått time hos Møller for opp-lakkering av førerdør pga sink-slipp. Heldigvis oppdaget jeg dette før garantien gikk ut så kostnaden tar Møller.

 

Men bilen min er for tiden ganske så skitten pga de siste ukers møkkavær her jeg bor, så jeg lurer på om det er noe poeng å vaske bilen før jeg leverer den til lakkering eller kan jeg forvente at Møller uansett vil ta seg av dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville overraske meg stort om de forsøkte å lakke på en skitten flate, på den andre siden setter de vel mer pris på å få en ren bil inn--> litt større mulighet for at de ikke slurver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De spyler selvfølgelig av den og gjør ordentlig rent i området de skal jobbe med. :P

 

Men det er selvfølgelig populært om du gjør det først, eller iallefall ikke leverer inn bilen full av dritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte kanskje det kunne hjelpe litt på motivasjonen til de som skal gjøre jobben om de slapp å gjøre 'drittarbeidet' først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.