#1 Skrevet Januar 16, 2005 Eg treng ein brukt clutch for oppgradering, kan godt være utslitt liksom. Men er det lik clutch på A3,TT,Golf og Bora? Med 1,8T motoren? Og FWD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2005 Skal være lik Golf,Passat, polo og caddy men ikke TT og bora etter hva jeg så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2005 hvis det er lik som A4 tq så har jeg en liggende, bytta min på fredagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2005 Skal være lik Golf,Passat, polo og caddy men ikke TT og bora etter hva jeg så Har ikkje passat langstilt motor da? Er det lik clutch da? Kan det passe med ein clutch fra TQ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2005 hvis det er lik som A4 tq så har jeg en liggende, bytta min på fredagen! Skal sjekke det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...