#1 Skrevet Januar 16, 2005 Noen som vet om det går an og få kjøpt en slik grill som på bilen til høgre til a4 b5? Eller noen andre tips til grill? klarer ikke bestemme meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2005 mener å huske at czt.no hadde noe sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 http://www.artracing.no har også sånne... De har ferdig kromma, carbon, og vanlig svart.. De holder til på Gjøvik, men sender landet rundt... Ring dem hvis du ikke finner det du leter etter, de skaffer det meste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2005 http://www.artracing.no har også sånne... De har ferdig kromma, carbon, og vanlig svart.. De holder til på Gjøvik, men sender landet rundt... Ring dem hvis du ikke finner det du leter etter, de skaffer det meste.. Okai, takker for det.. Noen andre som har tips til grill jeg kan velge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2005 Først betaler man en del ekstra for å få ringene, så skal man ta dem bort? hrmf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2005 Synes personlig at bilen ser tøffere ut uten ringer, med gitter og slikt. Men bilen er jo finest med ringene.. Men er nå min meining! Først betaler man en del ekstra for å få ringene, så skal man ta dem bort? hrmf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2005 Okai, takker for det.. Noen andre som har tips til grill jeg kan velge? s4 grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2005 s4 grill? ja, uten tvil... S4 grillen er utrolig pen, evt. RS4 grillen. det er bare RÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2005 Her er de jeg har hatt på min: Kamei: RS4: S4: ... og nå holder jeg på å lage en egen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...