#1 Skrevet Januar 16, 2005 Sliter med å få startet kjerra etter at jeg bytta motor. Motorn er dønn lik den jeg hev ut (KV). Det er gnist på pluggene og nye dyser. Men pluggene er knusk tørre selv etter mye kinning. Virker som om innsprøytninga ikke får signal om å sende bensin til dysene. Det kommer nemlig bensin ut a røret fra bensinpumpa når jeg kinner, men ikke no ut der man skrur fast slangene til hver enkelt dyse. Er det noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2005 sjekk hver eneste ledning. hadde samme prob med en opel å det viste seg at jeg hadde dratt av ei ledning. hvert å sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2005 Har gått over ledningene. Etter nye startforsøk har det også begynt å smelle inni gummimuffa som går fra luftfilterboksen til innsuget. Tenninga skal være stilt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2005 Jeg ville sjekket tenningen en gang til jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...