Ledige plasser på kurs hos SCANDICSHINE i helgen!!

Anbefalte innlegg

ScandicShine holder kurs i helgen (Værdal), og noen av deltakerene kunne desverre ikke være med.

Derfor er der flere ledige plasser, meld dere på folkens!!

 

1700kr inkl mat begge dagene!

 

Flyreise for personer under 26år er på ca 3-500kr hver vei, jeg har leigebil fra flyplassen.

Personer over 26 år må betale ordinær pris på bilett, men er jo ikke så gale uansett. Ofte tilbud ute og går på flybiletter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen annen info om dette kurset?

Med hvilke andre utgifter som kommer oppå der igjen, med tanke på materiell og alskens rarieteter.. Verdal er da ikke langt, kunne kjørt dit.. Men om 1700 bare er for å få stå og titte på så vil jeg gjerne vite hva annet som følger med av utgifter, og hva kurset omhandler.. (nå har jeg ikke leita etter noe info heller, jeg bare så denne tråden her)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen skjulte utgifter her som jeg vet om.

Skal ikke stå og se på, her får du nok grundig opplæring og du må arbeide selv.

 

 

Tror kurset gir deg STORT utbytte, og de 1700kr kan du tjene inn på å korrigere lakken på bilene til kompisser ++.

 

Skal huke Ketil innom tråden og svare mer på spørsmålene dine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Kurset går over 2 dager. VI kjører kurset slik at deltagerne gjør jobben, altså det er et hands on kurs. Ikke der dere står og kikker på og blir forklart. Vi går selvfølgelig igjennom ting før vi starter, samtidlig som vi følger med og gir tips.

 

Forrige kursplan:

 

Bilpleiekurs 14. og 15. okt 2009

 

 

09.00: Velkommen ved Ketil. Alle presenterer seg.

09:10 Filmvisning

11.00: Kort innføring og demo av maskinpolering(Ketil)

11.15: Vi deler oss i 2 grupper og polerer bil.

Gruppe Ketil: 1: Ole Gunnar, 22 Johansen, gjohn, Hibrofly

 

Gruppe Bernhard: Kabbern, Gomega, ØHN og iumentum

12.30: Lunsj.

13.30: Maskinpolering i grupper.

14.15: Titting i produkthyller og spørsmål om produkter kan stilles. Samt de som ønsker å handle gjør dette nå.

15.00: Vi polerer bil ut dagen.

17.00: Avslutning av Kursdag 1.

 

 

Søndag:

 

09.00: Vi starter morgenen med å inspisere gårsdagens arbeid.

09.30: Våtslip (Bernhard og Ketil)

10.30 Skinnbehandling (Ketil)

11.00: Tekstilrens med maskin (Bernhard)

11.45: Vinylbehandling (Bernhard)

12.30: Lunsj

13.15: Vi deler oss litt opp igjen, grupper på 2+2+2+3.

Polering, tekstilrens og vinylrens.

15.00: Foresegling og voks skal legge på bilen.

16.15: Avsluttende skriftlig prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Kurset går over 2 dager. VI kjører kurset slik at deltagerne gjør jobben, altså det er et hands on kurs. Ikke der dere står og kikker på og blir forklart. Vi går selvfølgelig igjennom ting før vi starter, samtidlig som vi følger med og gir tips.

 

Forrige kursplan:

 

Bilpleiekurs 14. og 15. okt 2009

 

Jøsses, har du rotet deg inn her og skrevet Ketil:)

 

Ville bare nevne at dette kurset er utrolig lærerikt og gøy, norges beste bilpleiekurs uten tvil.

Prisen er det heller ingenting å si på, billigere enn AG kurs f.eks

Så her er det bare å kline til folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke biler jobber man på under kurset? Jobber gruppene på samme bilen, og er det en av bilene til deltakerne eller er det en (u)heldig utenforstående frivillig sin bil..?

Hadde kanskje vært kjekt dette, i og med jeg får nylakka bil på januar/februar så kunne det vært greit å visst litt mer..

Når må dere ha beskjed? Og finnes det noen billig overnatting i nærheten? greit det ikke er så langt fra Oppdal, men får da være måte på å kjøre mye bil på ei helg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen er den en rød mercedes, W124. En av kursdeltagerne sin. Som oftest tar vi biler til bekjente osv osv.

 

Jobber på samme bil, noen ganger rekker man 2 biler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tre hotell i Værdal.

To av dem var opptatt, men ett ledig og hadde grei pris synest jeg og huske.

 

Jeg bor gratis på Rica Hell (ved flyplassen), så jeg brukte pengene på leigebil istedenfor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.