Motorlampe lyser, 2005 Caddy. Årsak?

Anbefalte innlegg

Har en 2005 mod Caddy 1,4 bensin som den motorlampen lyser på i displayet.

Noen som veit hvor feilen bruker å ligge? Def. lambdasonde eller tett katalysator?

Skal få lest ut diagnose etterhvert men tenkte å lufte det her først.

Fint om noen har tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2005 mod Caddy 1,4 bensin som den motorlampen lyser på i displayet.

Noen som veit hvor feilen bruker å ligge? Def. lambdasonde eller tett katalysator?

Skal få lest ut diagnose etterhvert men tenkte å lufte det her først.

Fint om noen har tips :)

hmm hva med en Vag-com test.. er ikke akkuartt lett å vite hva det kan være uten det.. tett kat eller lamda ville du nok merket relatift godt på bilen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm hva med en Vag-com test.. er ikke akkuartt lett å vite hva det kan være uten det.. tett kat eller lamda ville du nok merket relatift godt på bilen. :)

Jeg skriver jo at jeg skal ta en diagnose, om du las innlegget mitt?

Ville bare høre om noen hadde erfaring med hva som ofte er årsak til dette.

Kjøpte bilen idag så det er litt vanskelig å vite eksakt HVOR dau en 1,4 skal være :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være 1000 ting med den lampen.. men har hatt mange inne pga def. sensorer osv på jobben i alle fall.. stort sett bare filleting.

Ja jeg leste du skal ha diagnose, og da vil du også finne feilen, enkelt og greit.

Joachim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være 1000 ting med den lampen.. men har hatt mange inne pga def. sensorer osv på jobben i alle fall.. stort sett bare filleting.

Ja jeg leste du skal ha diagnose, og da vil du også finne feilen, enkelt og greit.

Joachim

var vel strengt tatt det jeg mente.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan oppdatere her, i tilfelle noen lurer på det samme, med at det var feilkode på en vanntemp. føler som gjorde at den lampa lyste.

Sletta den og ser ikke ut til at den dukker opp igjen heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.