Sporviddeøkning ved fjærbeinskifte A6-S6 ?

Anbefalte innlegg

Vil det bli forandring i sporvidde ved montering av komplette 96 S6 fjærbein framme på 96 A6 ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli forandring i sporvidde ved montering av komplette 96 S6 fjærbein framme på 96 A6 ??

Ja, det vil det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Da må jeg på delejakt før jeg monterer tydligvis. Sparte meg litt banning der. :P Hva er det spesifikt som bredder sporvidden ettersom drivaksel er lik (dette er da en 96 A6 2,5 TDIQuattro. Er det bare spindelen eller...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Da må jeg på delejakt før jeg monterer tydligvis. Sparte meg litt banning der. :P Hva er det spesifikt som bredder sporvidden ettersom drivaksel er lik (dette er da en 96 A6 2,5 TDIQuattro. Er det bare spindelen eller...?

Det er vel selve fjærbeinet som endrer sporvidden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, selve fjærbeinet/spindelen gjør sporviddeforskjellen. Derfor trenger man S6-skjermer til S6-fjærbein og omvendt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.