#1 Skrevet November 24, 2009 vært ute å testa bilen litt i kveld, når bilen begynner å slippe/spinne kobler det inn en masse rart og bilen blir helt ukontrolerbar. Dette er da når esp knappen er skrudd av.. esp varselt i instrument panelet blinker, men pleier å lyse på andre biler. er det noe triks som kobler ut mer, eller noe jeg kan skru av med vag com?? he he prøvde sikringen, joa esp og alt annet ble borte, men selvflgelig så er det joe samme som forsyner haldex`n med strøm. ble ikke mye morro uansett da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2009 Prøv og holde inne knappen i x antall sekunder. Funker på bmw ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 (endret) Prøv og holde inne knappen i x antall sekunder. Funker på bmw ivertfall. har lest at dette funker på noen, og har prøvd dette i mange varianter men uten hell.. den funker like dårlig må være en måte og kode ut esp og inn igjen.. det jeg ikke er helt sikker på er om det kan være noe antispinn som kutter motorkraft og prøver å gjøre noe med spinningen. noen med noen ideer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 får vist ikke skrudd den helt av på denne.. med ESP "AV" så får du bare noen sec før det begynner igjen slik jeg forsto selgeren.. og slik oppfattes også bilen.. samme gjaldt en tiguan jeg prøvde i vinter.. frustrerende når man skal leke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2009 får vist ikke skrudd den helt av på denne.. med ESP "AV" så får du bare noen sec før det begynner igjen slik jeg forsto selgeren.. og slik oppfattes også bilen.. samme gjaldt en tiguan jeg prøvde i vinter.. frustrerende når man skal leke litt humm og dette finnes det ikke noe løsning på gledesdrepere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2009 Hehe, var vel ikke akkurat denne bilen de på vw fabrikken hadde tenkt at folk skulle herje med Går ikke på vår heller, men jeg har nokk med å holde meg fast for å ikke treffe taket i telehivene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2009 vært ute igjen i kveld å prøvd, men altså dette er tragisk huff.. får til litt om jeg tarn først på brekket å så satser alt som går, men ikke spes gøy.. om ingen kommer med noe lurt er det nok bare å parkere caddy for godt når det snør å hente S3`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...