#1 Skrevet November 25, 2009 (endret) Hei noen her som har peiling på hvordan disse skal vedlikeholdes.. hvilket smøremiddel til kula å slikt.. hvis det er det i denne MBC i det hele tatt da.. å hvordan merker jeg om denne henger? skal ikke en av de 3 niplene være "tette" blåser like mye luft igjennom alle 3 er denne jeg bruker: http://www.turbofun.no/product/442103/Bleed-valve.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2009 hmm ingen.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 Virker som om den er uten kule siden det går luft alle veier. Ville nok vært lagt inn som et salgsargument på annonsen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 er jo keramisk kule i det som er noe skikkelige så man skal sleppe vedlikehold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2009 så konklusjonen er at jeg ikke trenger noe velikehold på denne.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2009 Ville vel ikke gjort det før den eventuelt begynner og svikte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2009 Ville vel ikke gjort det før den eventuelt begynner og svikte.. å hvordan ville jeg merke det? at det svikter mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2009 noen her som vet om det finnes en MBC som er tilnermet N75 magnetventilen.. altså så ikke ladetrykket kommer med en gang å sånn.. så en slipper denne jokkinga å sånnt ?? fant ut at den MBC jeg hadde ikke var den typen med kule i.. har dette noe å si.. vil de med kule oppføre seg anderledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2009 bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2009 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...