Anbefalte innlegg

Hei

No har maddamen kjørt rundt uten horn i noen måneder og nå er strikken tøyd så langt at jeg må gjøre noe med det. Noen som kan legge ut ett bilde av hornet(ene) så jeg kan få bekreftet at det er hornet jeg ser. Vanskelig å høre noe siden det ikke virker. Ligger hornet nede på høyre siden (helt nederst egentlig)?

Bilen er en a4b5 96mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de ligger foran innerskjermene men jeg mener de er på fører siden.. du skal vel se de rimelig enkelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der ser du hvor god greie jeg har, fint hvis noen har ett bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min ligger den på passasjer siden helt fram på bilen nederst. litt dårlig forklar men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er det jeg og tror, plastikk firkantet og ser ut som ett innsug?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er det jeg og tror, plastikk firkantet og ser ut som ett innsug?

Jepp.

Mitt er også lokalisert på høyresiden ganske langt nede. En ser det ganske tydelig hvis en fjerner høyre lykt.

Ser rett og slett ut som et horn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var den jeg trodde. Men det er 2 stykker, den nederste lager ikke lyd,den øverste lager en lav lyd. er det da høytone hornet jeg har problemer med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samma problemet nesten, men tok av kontakten og tuten så funket de igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja prøvde det men det virket ikke. Men det er jo to horn og regner med det er forsjellige toner og den som virker "tuter" ganske lavt, så da er mitt spørsmål hva skal jeg kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.