#1 Skrevet November 25, 2009 Har som sagt noen xenon lamper som lever sitt eget liv , bilen er en 2007 A3 sportback Vet at tennerene på disse bilene er en svakhet , men er ikke lenge siden de ble byttet og da var de bedre en stund men tok ikke lang tid før de begynte igjen... er veldig opp og ned da... noen ganger bare blinker de litt , og andre ganger slukker de helt , da må jeg slå av og på lysene med bryteren... dette er sinnsykt irriterende.... Noen som har noe bra forslag på hva dette kan være ? er det noe annet enn tennerene som styrer dette som kan byttes eller må jeg ha nye tennere... gjelde begge lampene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2009 Har som sagt noen xenon lamper som lever sitt eget liv , bilen er en 2007 A3 sportback Vet at tennerene på disse bilene er en svakhet , men er ikke lenge siden de ble byttet og da var de bedre en stund men tok ikke lang tid før de begynte igjen... er veldig opp og ned da... noen ganger bare blinker de litt , og andre ganger slukker de helt , da må jeg slå av og på lysene med bryteren... dette er sinnsykt irriterende.... Noen som har noe bra forslag på hva dette kan være ? er det noe annet enn tennerene som styrer dette som kan byttes eller må jeg ha nye tennere... gjelde begge lampene... Orginalt Xenon på denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 Orginalt Xenon på denne bilen? Ja det er orginalt bi-xenon på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 Ja det er orginalt bi-xenon på denne hmm oki.. da vet jeg ikke.. hadde det vært uorginalt så hadde det vært noe anna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2009 Hmmmmmm , er det ingen som har vært borti det samme ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2009 Kan ikke være selve pærene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2009 Kan ikke være selve pærene da? Nei , det er nye pærer.... var det første jeg tenkte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2009 Nei , det er nye pærer.... var det første jeg tenkte også Da er det nok tennere igjen,noen biler spiser vell disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2009 hmm kan det være canbus? hadde samme problem med ett ettermonter kit på en 2006 passat. men mulig det ikke sitter det på orginale lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2009 hmm kan det være canbus? hadde samme problem med ett ettermonter kit på en 2006 passat. men mulig det ikke sitter det på orginale lys Og hva er det ? og hvor finner man den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2009 Ingen som har noen erfaringer med dette her ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2009 Hei jeg har hatt akuratt det samme problemet på min A3 da var det ikke tenneren som står på pæra men selve sentralen som står skrudd fast på undersiden av lykta. For å komme til denne må du ta av front fangeren og skru ut lykta. Dette er ganske dyre deler, tror det kom på ca 10000 for begge sentralene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 27, 2009 Hei jeg har hatt akuratt det samme problemet på min A3 da var det ikke tenneren som står på pæra men selve sentralen som står skrudd fast på undersiden av lykta. For å komme til denne må du ta av front fangeren og skru ut lykta. Dette er ganske dyre deler, tror det kom på ca 10000 for begge sentralene. Har da bytta begge styreenhetene til xenon lampene mine ... og ja dette er en dyr affære , men om det er det som skal til så er det greit nok... kom på 9.400,- for begge med klubbrabatten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 27, 2009 blei det bra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 27, 2009 blei det bra da? Akkurat bytta og orker ikke kjøre meg en tur nå... finner det fort ut i løpet av helgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 30, 2009 Akkurat bytta og orker ikke kjøre meg en tur nå... finner det fort ut i løpet av helgen.... Nå funker alt som det skal igjen her ja , så da var det disse styre enhetene som var årsaken ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 30, 2009 good!- en bekymring mindre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 1, 2009 good!- en bekymring mindre... Jepp, det erdigg... mangler bare trekk på alle 4 nå men det er ikkelett å få på denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2009 Min mor har samme problem på sin A4 B7 med bi-xenon(?), blinker særlig rett etter oppstart og slukker enkelte ganger.. Hadde bilen på lokalt VAG verksted, men dem fant ikke ut noe.. Mulig løsningen er styreenheter her også da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...