#1 Skrevet November 25, 2009 hver gang jeg starter bilen, går alle 4 vinduer ned 15 cm. er dette sånn det skal være, eller er det noe jeg kan slå av ? har just kjøpt bilen, så vet ikke hvordan det var før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2009 hvilken cab. er det? er ikke sånn på min 93 audi 80 cabriolet iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2009 det er en 93 audi 80 ja. hehe beklager, glemte å skrive det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2009 Da er det noe feil et sted, de skal gå ca 15 cm ned når du vrir på håndtaket for å ta ned taket, og det skal bare være mulig å vri på med håndbrekket på. Skjer dette hvis du tar av brekket før du starter? Hvis ikke er det litt mindre å feilsøke på. Hans Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2009 skal teste imorgen, takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...