Hvilket skum er best? Utstyr innkjøpt, men har noen spørsmål!

Anbefalte innlegg

Ang avfetting kan man vel også ha i en "dæsj" av dette i blandingen sammen med såpe til Foam cannon.

 

Null problem det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ?

 

Legger du på skum på en møkkete bil,lar dette renne helt av for så og vaske med schmitt? : eek :

Bilen blir jo aldri helt ren av dette,så da må jo schmitt`n dra med seg sand?

 

Jeg rører ALDRI lakken på min bil uten og ha lagt på skum som renner av,spyler så av hele bilen grundig med HT.SÅ skummer jeg igjen og bruker schmitt/vaskehanske og bøtte®.. :)

 

Gjorde denne vrien på kurs ved ScandicShine, men utenom har jeg aldri gjort det selv..

Det va før korrigering, så var ikke 100% nøye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett om det så er før korrigering, risikerer man å skape seg mer jobb etterpå... Men alle må få vaske som de selv vil, og selv finne ut hva som er best (og ikke fullt så bra). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett om det så er før korrigering, risikerer man å skape seg mer jobb etterpå...

 

Jeg skulle akkurat til og si det samme. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også for Optimum Car Wash, gjerne med en dært CG Citrus Wash & Gloss i tillegg ;)

 

helt enig. X2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankbil.no har nå fått inn ny felgrens og foam fra Espuma. Disse produktene har fått mye skryt internasjonalt, og jeg ser frem til å teste begge.

 

Jeg tror forøvrig ikke at det finnes bare ett perfekt produkt, men at det vil variere etter forholdene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.