Anbefalte innlegg

Hei

Har en termostat som muligens må skiftes. Noen som kan anbefale et rimelig og godt verksted, bortsett fra Nordlie Auto (som forøvrig er et meget godt verksted) ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan trygt anbefale deg rygge bilverksted, og melleby mekaniske, begge to meget seriøse og god service!

Nordlie er ikke noe særlig spør du meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordlie Auto hva er det??Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan trygt anbefale deg rygge bilverksted, og melleby mekaniske, begge to meget seriøse og god service!

Nordlie er ikke noe særlig spør du meg..

Ok....

Etter en prat med Per Lindgren i en annen tråd kan det virke som om mine problemer med bilen skyldes skovlhjulet i vannpumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordlie Auto hva er det??Hehe..

Jau, du kan spøke du. Hehehe....

Jeg personlig har bare positive oppleverlser med Nordlie Auto. Men denne gangen tror jeg at jeg skal sjekke litt priser først. Må bytte vannpumpe + kamreim på min Bora -99 1.6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.... Litt sent nå. Har fått time hos Nodlie Auto i morgen tidlig. De hadde omtrent samme pris som de andre uorginale verkstedene jeg kontaktet. I tillegg får jeg gratis lånebil da jeg har mobilitetsgaranti på bilen. Og noe rabatt blir det også siden jeg er medlem i denne klubben :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.