#1 Skrevet November 26, 2009 Hepp, er det stemning for Julebord her?? Vet at det er mange arbeidsplasser som dropper det i år på grunn av finanskrisen: bh :, så kanskje vi kan fikse vårt eget!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2009 Julebord er alltid morro Jeg kom med et forslag i lokallagstråden og det er å ta oppstartmøte 2010(/Juletrefest for store gutter) fredag den 15.1 med "litt" pils? Regner med de fleste begynner å få fyllt opp kalenderen nå frem mot jul Min er ihvertfall full stort sett hver eneste fredag og lørdag fremover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2009 =Marius Johannessen;1834802]Nå i desember så blir begge treff på tirsdager, men i januar så er det fredager. Regner med at 1.1 utgår glatt. Da har vel de fleste av oss nok med seg selv Forslag: Oppstartsmøte(/Juletrefest for store barn) 2010 - Fredag 15.1 med pils Dette syns jeg er et bra forslag, fredag 15.januar skulle vi uansett hatt lokallagstreff!!! Noen som vil være nisse???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2009 dette kunne jo vært morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2009 dette kunne jo vært morro Hey, Mr. AirHead er NISSE!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2009 Hey, Mr. AirHead er NISSE!!!!! Han har jo t.o.m. rød slede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2009 hahahaha! :D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...