Anbefalte innlegg

Hepp, er det stemning for Julebord her?? :venner:

Vet at det er mange arbeidsplasser som dropper det i år på grunn av finanskrisen: bh :, så kanskje vi kan fikse vårt eget!?!? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Julebord er alltid morro : smil :

Jeg kom med et forslag i lokallagstråden og det er å ta oppstartmøte 2010(/Juletrefest for store gutter) fredag den 15.1 med "litt" pils? Regner med de fleste begynner å få fyllt opp kalenderen nå frem mot jul : klø : Min er ihvertfall full stort sett hver eneste fredag og lørdag fremover...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

=Marius Johannessen;1834802]Nå i desember så blir begge treff på tirsdager, men i januar så er det fredager. Regner med at 1.1 utgår glatt. Da har vel de fleste av oss nok med seg selv : klø :: smil :

Forslag: Oppstartsmøte(/Juletrefest for store barn) 2010 - Fredag 15.1 med pils : vinke :

Dette syns jeg er et bra forslag, fredag 15.januar skulle vi uansett hatt lokallagstreff!!! : rock :

Noen som vil være nisse????

pitbullterjeart.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kunne jo vært morro :D

Hey, Mr. AirHead er NISSE!!!!! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, Mr. AirHead er NISSE!!!!! : haha :

Han har jo t.o.m. rød slede : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.