#1 Skrevet November 26, 2009 Hei hei, når bilen var inne på service sist fikk jeg beskjed om at det MULIG lakk litt olje fra motoren, utette pakninger. Jeg forstår det da slik at hele dritten må skrus fra hverandre for å få lagt på nye. Nå er jeg ingen mekaniker eller velldreven audi-tuner, men jeg ser for meg en kostbar operasjon. Når man først har åpnet blokka, hvordan stiller det seg da med mulighet for videre utskifting av "slitedeler" og evt stempler, råder ol? Enlighten me please. Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2009 det er jo spørs om det er nødvendig å skifte stempler og råder da. hvor langt er motoren gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2009 det er jo spørs om det er nødvendig å skifte stempler og råder da. hvor langt er motoren gått? Den er gått 133.000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...