Problem : Mistet plutselig all strøm Golf III

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Golf III 1,8 mono point.

 

Var ute å kjørte nå, og parkerte så utenfor min mor. Og tok meg en tur inn. Slo av bilen og alt som vanlig (så ingen ting skal trekke strøm).

 

Kommer så ut etter 30 min, da har jeg overhodet ingen strøm what so ever. Ikke nok til cupelyset en gang. Sjekker polene og koblingene der. Men de sitter som de skal. Har heller ikke fått noe ladevarsel (lampa på instrumentet)

 

Prøver og kortslutte starter, men nei.

 

Så prøver jeg med startkabler og alt fungerer. Så nå stoppa jeg igjen da, latt bilen gå i en halvtimes tid nå. Men samma problemet igjen. Ingenting !?!?!?

 

Hva kan ha skjedd? Kan batteriet bare plutselig dø ut? Hjeeeelp! (batteriet står på lading nå :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok batteriet som plutselig har dødd ja. Det kan skje så fort, jeg opplevde det samme på Peugeot'en på jobb tidligere i høst. Kollegaen min hadde brukt bilen hele kvelden uten problemer, men når jeg kom kl 22 og skulle ta over bilen var det helt dødt. Nytt batteri dagen etter så var alt bra igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GÅDD DAMIT!!!

 

Faen, jaja, jeg får prøve å lade litt nå da. Funker det ikke så må jeg vel kjøpe meg ett da skjø... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde på Pysjen nettopp. Sto over 2 døgn på lading... vakke strøm for å gløde engang, etterpå.

Kjøpte nytt batteri, så ble det bra igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut hva det var nå =)

 

hehe, skjemmes litt da men =)

 

Batteriet var tomt for veske..... måtte fylle på 1,4 liter på det!!! Nå funker det som faen =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... er alltid flaut når det er småfeil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra.

 

Luktet litt Abyss her en liten stund :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

menskelig og feile, ikke sikkert bateriet ditt lever så lenge til men men.

ta og kontroler ladningen ding også muligen at bilen din lader for mye og da vil vannet dunste vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

menskelig og feile, ikke sikkert bateriet ditt lever så lenge til men men.

ta og kontroler ladningen ding også muligen at bilen din lader for mye og da vil vannet dunste vekk.

 

 

Har sjekka vær morgen nå etter ehh "hendelsen"..... Batteriet ligger nå på 12,4 uten lading og med lading ca 15. Så det virker som at jeg faktisk redda det..... =) Håper, 8 - 900 kroner er mye penger for meg i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.