Bytte låsesylinder tenningslås urs4

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få ut låsesylinderen på et vis? Fra tenningslåsen?

Grunnen er at jeg har bygget om fra ikke teleskop til teleskop og da måtte tenningslås skiftes.

Den gamle tenningslåsen er forøvrig ok og har samme nøkler som passer resten av bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kan tan ut tenningslåsen, men du må borre på et punkt ihuset for å komme til fjøra som holder låsen på plass.

det er heller ikke noe problem å bytte låsen slik at du kan bruke gamlenøkler.. jeg er litt usikker på hvordan du har tenkt å gjøre det. Men du kan bare flytte over splinten som sitter foran på tenningslåsen ved å skyve ut låsepinnen på den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kan tan ut tenningslåsen, men du må borre på et punkt ihuset for å komme til fjøra som holder låsen på plass.

det er heller ikke noe problem å bytte låsen slik at du kan bruke gamlenøkler.. jeg er litt usikker på hvordan du har tenkt å gjøre det. Men du kan bare flytte over splinten som sitter foran på tenningslåsen ved å skyve ut låsepinnen på den :)

Ja vel

Er det her du mener?

Målet er å bruke denne låsesylinderen ja i tenningslåsen som står i bilen

ææææ.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.