Holder på å fikse et bilsete, hva slags lim til skumgummi?

Anbefalte innlegg

Som temaet sier, hva slags lim bruker man til å lime skumgummi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det jeg hadde tenkt å spørre om til uka!!

 

skal også reparere, tenkte litt på kontaktlimet som biltema har på sprayboks jeg, litt griseri men??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha et lim som ikke blir hardt når det tørker. Anbefaler å ta med et tomt syltetøyglass til en møbeltapetserer å kjøpe litt av dem. Hvis de har det blå kadaverlimet bør setene settes til lufting til limet har tørket.(lukter jævlig, men det gir seg etter et døgn) Gi beskjed hvis du ikke får tak i noe, så skal jeg sende deg et glass.

 

Hilsen Hans Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M, Super 77 Spraylim. "Større dekkevne".

 

Hurtigklebende for lettvektsmaterialer inkludert polystyrenskum:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannbasert kontaktlim er fint, men ikke alltid like enkelt å få tak i.

 

Uansett hvilket lim du velger, test først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktlim på sprayboks har jeg i huset, men jeg er redd det skal bli stivt som nevnt tidligere i tråden, og evt at det skal gå fra hverandre over tid. Jeg får stikke innom et firma som driver med båtseter og møbler etc (Industrisøm heter det) og spørre dem om de har noe bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktlim på sprayboks har jeg i huset, men jeg er redd det skal bli stivt som nevnt tidligere i tråden, og evt at det skal gå fra hverandre over tid. Jeg får stikke innom et firma som driver med båtseter og møbler etc (Industrisøm heter det) og spørre dem om de har noe bra.

 

Eller noen andre som driver med båter og utstyr....!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men hvorfor sa du ikke med en gang hva du har på lur da? : rolleyes:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg tenkte på lim-i-sprayboks var at det blir en tynn film!! har erfaring med biltema sin, sitter som fy den, men har aldri fått sjansen til å sjekke om den blir stiv da!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.