Problem med fjernstyrt sentrallås på 96 a6!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny bil, en audi a6 2.5 tdi 96 mod!

Merket at den fjernstyrte sentrallåsen ikke fungerte, så bytta batterier i begge nøklene.

Videre så prøvde jeg å kode de opp med å skru på tenning og låse med andre nøkkelen og så trykke på knappen for å låse opp!

Dette fungerte ikke, så da vet jeg ikke!

Noen som har vært borti dette? Er forresten systemet med en knapp og en liten knott på begge b-stolpene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg ny bil, en audi a6 2.5 tdi 96 mod!

Merket at den fjernstyrte sentrallåsen ikke fungerte, så bytta batterier i begge nøklene.

Videre så prøvde jeg å kode de opp med å skru på tenning og låse med andre nøkkelen og så trykke på knappen for å låse opp!

Dette fungerte ikke, så da vet jeg ikke!

Noen som har vært borti dette? Er forresten systemet med en knapp og en liten knott på begge b-stolpene!

sikringen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! kanskje det? Har faktisk ikke sjekket da! Hvor er sikringen til denne evnt da? Sentrallåsen i seg selv fungerer, så er bare den fjernstyrte delen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å sette den i førerdøra og låse + trykke knappen? (husker ikke helt hvilken rekkefølge eller helt hvordan, men fungerte på rs2'n på et vis)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å sette den i førerdøra og låse + trykke knappen? (husker ikke helt hvilken rekkefølge eller helt hvordan, men fungerte på rs2'n på et vis)

Det har jeg! Står oppe i tråden her :) det fungerte ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg! Står oppe i tråden her :) det fungerte ikke :)

Så bare tenningslås jeg så tenkte bare det med en gang. Jeg brukte ikke tenningslåsen, bare låsen i døra. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satte nøkkelen i døra, låste bilen, låste opp igjen, trykket på knappen og vips så fungerte det..

Trenger ikke ha tenning eller nøkkel i tenningslåsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satte nøkkelen i døra, låste bilen, låste opp igjen, trykket på knappen og vips så fungerte det..

Tror det er sånn jeg gjorde det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når bil har stått to uker uten å brukes så skrus IR av.

Må da låse opp med nøkkel som angitt her, da fungerer IR igjen.

Det er ingen ukjent feil at mikrobryteren i dørlåsene kan bli defekte, og da kan de sperre for at fjernstyring og alarm virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd dette trikset dere forklarer over her, men det har ikke fungert. Prøvde i kveld å gjør det samme på passasjersiden og da kom den med en gang. Ser ut for at mottakeren på førersiden er deffekt!

Er dette noe du kan kjøpe til en ok pris på møller eller er det svindyrt?

Om det er dyrt tror jeg at jeg bare bytter side på mottakerne om det går ann!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke Møller pris.

Men om den er avskrekkende så er det vel greiere å kjøpe en brukt enn å måtte demontere begge sider og fortsatt ha en defkt side....sikkert noen som har stående dele-bil med slikt på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve på dette! Vet ikke hvor mye arbeid det er å bytte over heller jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.