Hvordan demontere Navi-enhet på Caddy\Touran...?

Anbefalte innlegg

Hei, skal montere "handsfree" på caddyen, men trenger å få skrudd ut navienheten for å montere på tlf-muting..

Vet noen her hvordan dette gjøres? Har nemmelig ikke lyst å ødelegge noen deksler hvis det ikke trengs hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er display unit'en du mener, så må du bruke samme type verktøy som man ellers bruker på bilstereo. 4stk forresten... Har gjort det selv på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er display unit'en du mener, så må du bruke samme type verktøy som man ellers bruker på bilstereo. 4stk forresten... Har gjort det selv på min.

Men hvor...? Ser ingen hull til slike.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er IKKE like som de som sitter på audi...

Denne rammen rundt selve navi. delen er klipset og skrudd med 2 skruer helt i nedre kant. Skru ut skruene og clips rammen ut oppover ov vips så er den løs... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor...? Ser ingen hull til slike.. :(

 

Er ikke slike utdragere du må bruke.

Uniten er skrudd med fire skruer.For å komme til må du ta av deksel rundt spilleren.Dette sitter festet i noen klips.Bruk en plast kile til å løsne dette dekselet slik at du ikke skader dekselet.

Hvis klips tapper knekker så er ikke dette noen dyr del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke slike utdragere du må bruke.

Uniten er skrudd med fire skruer.For å komme til må du ta av deksel rundt spilleren.Dette sitter festet i noen klips.Bruk en plast kile til å løsne dette dekselet slik at du ikke skader dekselet.

Hvis klips tapper knekker så er ikke dette noen dyr del.

 

Takker.. ;) Skal prøve dette i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok ut spilleren på min touran nylig..

tok bare tak "under" ned mot askebegeret i dashen, (du kjenner kanten) så trekker du bare dekeslet mot deg.. er ikke hardplast med litt mer gummiaktig, så tåler litt da... sitter en totalt kanskje 10 sånn klips på som må løsnes, men går greit, bare vær forsiktig... blir da med hele greie opp rundt klima-bryterne...

Da kommer du til 4 skruer rundt spilleren din, (torx) ut med dem og trekk ut hele spilleren...

Hvorvidt du finner uttav hvor du skal koble på mute'n din er en annen sak... alt går jo inn på en og samme kobling på baksiden... ta litt bilder da når du holder på... Har litt bilder jeg og, men har ikke fått lagt ut enda... (dessverre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant jeg fant.. utrolig å ha en litt hiddenkyndig samboer gitt! så her har du bilder av deksel og etc...

 

bbeeb1d1.jpg

 

e853245d.jpg

 

f648742d.jpg

 

704c3f78.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.