#1 Skrevet Januar 16, 2005 Er de helt tragisk eller som orginal? Har hørt diverse skrekk historier.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2005 I de tilfellene jeg har brukt Veng deler så har det vært snakk om å kappe til og sveise inn, så jeg har ingen negativ erfaring med dem. Taiwanske karroseri-deler derimot.... (kan fortelle en historie om en Mitsubishi, men jeg gidder ikke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2005 har ett panser stående til Mk3 men har enda ikke fått montert det så jeg vet ikke hvordan passformen er, begynner å bli litt bekymret faktisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2005 Har også (desverre) hørt at det kreves som regel en tilpassing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2005 Org er ikke så mye dyrere, så det er absolutt verdt det slitet du slipper. Sveisedeler er greit nok, men skjermer o.l. passer ikke for godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2005 Er vel ikke for ingenting disse kalles "vreng" heller da Har meget dårlige erfaringer med de ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2005 Org er ikke så mye dyrere, så det er absolutt verdt det slitet du slipper. I de tilfeller hvor man kan skaffe originale deler, er det nok verdt pengene å slippe bryet ja. På en del eldre biler så har man ikke annet valg enn å kjøpe uoriginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2005 kjøpte en ny fremskjerm til gamle bilen min. da jeg skulle prøvemontere denne så var hjulbuen 3 cm for lang bak i forhold til fangere og den gamle skjeremen. glad jeg prøvde den på bilen å ikke bare leverte den til lakk... veng nei takk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...