#1 Skrevet November 26, 2009 Heisann. Var litt uheldig her en dag. Skulle prøve quattron litt på fjellet. Jeg lå i en nesten 90 graders sladd da hele bilen "hoppa". Da hadde høyre framhjul kommet ned i en dump. Var ikke noe problem å kjøre videre. Nå i senere tid har jeg da merket at bilen rister som om jeg skulle hatt ubalanserte felger. Tankene som kan ha slått meg er at enten må felgen balanseres, eller at det er bulk i felgen(skal sjekkes snarest). Noen som vet om det muligens kan være noe annet? Takker på forhånd for den hjelpen jeg evt. får - Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2009 Det skal ikke mye til før det blir kast i en felg, da nytter det ikke å avbalansere, da må den rettes. Kan også væra at du har slått noe skevt i forstillingen, men jeg tror felgen ville blitt skev før det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2009 Akkurat. Noen kjennemerker på kast i felgen som er synlig ? Tenkte å ta av og sjekke i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2009 Hvis du ser på innsiden av felgen mens noen snurrer for deg. Vil du se det ganske fort om det er kast i felgen. Bare følg med på den indre kanten mens hjulet går rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2009 Ok, takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...