#1 Skrevet November 27, 2009 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2009 Er vel bare å sveise den blokka dær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2009 Å he*vette! ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2009 Når toppen er sikra for å tåle sykt høye sylindertrykk så må tilslutt noe annet gi seg, blir fort litt dyrere enn bare toppakning og bolter da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2009 Ha ha Den der er jo PYSETE i forhold til denne her. Skal du først blåse motoren så se å gjør det skikkelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2009 Så ikke ut som ei original veiv på den første filmen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2009 Ser turboene i front a .... HOHO Den første minner meg om noe... IKke så brutalt, men det smalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2009 Det er sånn du må gjøre med 200*n Mikkel. Drit i IC. Bare sett turboen forran rad med eksosen rett opp av panseret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2009 Hehe den Knut-Erik la ut var helt syyk da !!! Skjøt av hele blokka hehe....men sånn går det når man kjører noen kilo med ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2009 Han gjorde alvor av ordtaket la igjen motoren på veien bak seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 27, 2009 Hehe litt leit dette motor-havariet her også,egentlig "bare" et turbo-havari. Motoren begynner å gå på smøreoljen å da er det ikke bare å skru av tenninga for å få den til å stoppe Da går motoren til det er tomt for smøreolje eller at man stopper den på andre måter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 27, 2009 Kunne vel vært en ide å hatt en kuleventil på oljetilførselen til turboen på sånne motorer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 27, 2009 den siste der skulle nok de co2 frikene sett.. lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 27, 2009 Jeeeez! Kjedelig ras! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 27, 2009 Er ikke rart når gutta der kjører fort med 5 turboer i serie, er jo bare se på når dem skal dra. Må jo gasse i etapper for å ikke kvele den. Når snakker om veiv, så tar de det som passer. Vet at norske Tonya Hardig kjører med lastebil veiv fra noe amerikansk lastebil som passa i ford traktor blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...