#1 Skrevet November 27, 2009 Noen som har prøvd Spec sin steg 5 eller 5+ clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2009 Noen som har prøvd Spec sin steg 5 eller 5+ clutch? Kjører 5+ trykkplate med 3+ lamell. Fungerer fint til både daglig bruk og bane. Vil tro at 5/5+ lamell kanskje vil gi litt mer styrke, men være mer rykkete i bruk. 5+/3+ komboen holder til bra med effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2009 5+ er meget holdbart, Guillen har kjørt 3 fulle sesonger med denne nå, og den holder enda. Og den har blitt godt brukt, uten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2009 Ja den skal jo kun brukes på bane så viktigste er jo den holder å ikke svikter meg blir vel en 600hk å 700nm så den må tåle litt juling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2009 blir vel en 600hk å 700nm så den må tåle litt juling.. Det holder den uten problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2011 Henter opp igjen denne.. Finner ikke noe 5+ men de har 5 til den jeg skal ha.. Er det noen plass det står hvor mye nm den tåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2011 Henter opp igjen denne.. Finner ikke noe 5+ men de har 5 til den jeg skal ha.. Er det noen plass det står hvor mye nm den tåler? Hvor stor er en fisk? Har vel litt med gripeflate du skal ha på svinghjulet ditt også da,er det samme som på femmerne? 240mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2011 Henter opp igjen denne.. Finner ikke noe 5+ men de har 5 til den jeg skal ha.. Er det noen plass det står hvor mye nm den tåler? Spec steg 5 (SA865) til RS4 skal tåle 815ft-lbs som er 1100Nm i følge Spec (http://specclutch.com/cars/Audi/S4_RS4/1999/Single) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2011 Espen . Denne har jeg vært svært førnøyd med . http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/index.php?cPath=64_75&osCsid=4d98aa0675ac5fbfd5f0cb933b352bed Kombo med 6 puckad sinter. 4 puckat har du som alternativ også. Min første motor som bremsa 750 hk 800nm (motor effekt) gikk denne clutsj helt perfekt med. Nå bruker jeg den i nye motorn som bremsa 820 & 900 nm (motor effekt) fungerer som ei klokke. Godt tak i denne clutsj ! anbefales på det sterkeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2011 Espen . Denne har jeg vært svært førnøyd med . http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/index.php?cPath=64_75&osCsid=4d98aa0675ac5fbfd5f0cb933b352bed Kombo med 6 puckad sinter. 4 puckat har du som alternativ også. Min første motor som bremsa 750 hk 800nm (motor effekt) gikk denne clutsj helt perfekt med. Nå bruker jeg den i nye motorn som bremsa 820 & 900 nm (motor effekt) fungerer som ei klokke. Godt tak i denne clutsj ! anbefales på det sterkeste. Takker Sendte de en mail å spurte om de har riktig type til meg. Har også sendt mail til Spec ang. steg 5 momentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2011 Di har enten til 3B el Aby,adu etc. Knall service hos di gutta. 707 heter den plata jeg kjører med mot enkelmasse svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2011 Di har enten til 3B el Aby,adu etc. Knall service hos di gutta. 707 heter den plata jeg kjører med mot enkelmasse svinghjul. Ja fikk svar rimelig kjapt og de har ikke noe jeg kan bruke å anbefaler meg flerskivet clutch. Så da ligger det ann til tilton. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2011 Åfan da har KRB det på lager det du trenger, ellers så går du på Ebay.com og kjøper en brukt nascar koppling. fan så det er billig !! 150-200 usd Dog maskinering på ditt svinghjul . men er helt klart det beste alternativet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2011 Hei Espen! Har Sonic trykkplate til Tilton hvis du er innt. (Har også noen lameller liggende). K.Muldal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...