bytte spiller i urs4 med bose anlegg?

Anbefalte innlegg

Holder på å bytte ut orginal (audi concert) spilleren med en Pioneer DEH7100BT spiller.

Men når eg slår den på kommer den en vanvittig høy ulelyd..

Noen som vet korfor dette skjer? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør ta kontakt med bilstereospesialisten eller en annen faghandel for stereoanlegg. Det finnes overganger slik at man kan koble uoriginale spillere

til Audi's Bosè eller concert -anlegg.

Jeg har alt uoriginalt og da går alt greit.

Du opplever nok dynamostøy -høyfrekvent uling når du gir gass. +smell i høyttalerne når du slår av og på anlegget.

Dette er fordi Audi's Bosè anlegg har aktive høyttalere og sub. Dvs forsterker i hver dør + i sub'en.

Lykke til. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har montert på slik mellomkontakter, men lurer på om det er forsterkerene i dørene som gjør at denne ulingen kommer...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monter filter på utgangene fra spilleren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå fått liv i spilleren og lyd i høytalerne, men har en bakgrunnslyd som jeg ikke vil ha,, en ganske høy skurre lyd.

Men eg regner med da at eg må koble forbi forsterkerne. At det er dem som lager denne skurre lyden.. Første gangen var det ulelyd, men den er nå gått over til skurrelyd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå fått liv i spilleren og lyd i høytalerne, men har en bakgrunnslyd som jeg ikke vil ha,, en ganske høy skurre lyd.

Men eg regner med da at eg må koble forbi forsterkerne. At det er dem som lager denne skurre lyden.. Første gangen var det ulelyd, men den er nå gått over til skurrelyd...

Du har lagt opp nye kabler eller? hvis høyttalerne er aktive så er det jo kun signal kabler i bilen originalt.

Skal du bruke en slik spiller så har den kraftig nok innebygd forsterker. For enda bedre kontroll kan du bryke en pioneer 4x50w.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.