#1 Skrevet November 27, 2009 Noen som har erfaring? Får ikke åpnet dokumenter selv om jeg har betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2009 måtte laste ned ett ekstra program til pdf for og lese dokumentene, skal stå beskrevet hvilket du trenger. SPDF... eller noe det het. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2009 takker får ikke oppgradert adobe på pcèn min, men jeg har ca 21timer på meg,så jeg får prøve å få lastet ned det jeg trenger på en eller annen måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2009 Er disse programmene du trenger for og få lest dokumentene SVG Viewer er programmet som "husker" hvor lang tid du får lese... PDF reader: Adobe Acrobat Reader 8.1.X Oracle IRM Desktop Adobe SVG Viewer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...