#1 Skrevet November 27, 2009 (endret) Bytte fra 4 eika til 3 eika ratt i rs2. -------------------------------------------------------------------------------- Har en 94 mod RS2 med 4 eika ratt, har lyst og bytte til 3 eika sportsratt. Ser det er mange som har gjort denne ombyggingen, er det noen som har en klar oppskrift på hva som må byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2009 Bytte fra 4 eika til 3 eika ratt i rs2. -------------------------------------------------------------------------------- Har en 94 mod RS2 med 4 eika ratt, har lyst og bytte til 3 eika sportsratt. Ser det er mange som har gjort denne ombyggingen, er det noen som har en klar oppskrift på hva som må byttes? rattet henger vel strengt tatt i 1 skrue.. så er vel ikke så mye du må ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2009 Må ha: Ratt inkl airbag. Slepering til 3 eika ratt. Nye type dekslene oppe og nede rundt rattstammen. Nye typen rattstamme om du fortsatt vil ha retur på blinklyset da det er litt forskjell mot rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 Må ha: Ratt inkl airbag. Slepering til 3 eika ratt. Nye type dekslene oppe og nede rundt rattstammen. Nye typen rattstamme om du fortsatt vil ha retur på blinklyset da det er litt forskjell mot rattet. hehe litt mere dilll på denna ja seff med airbag.. ikke som de gode gammle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2009 De er jobben utført og fasit svar foreligger!! Jeg har tatt ratt og øvrige deler fra S2 96 mod. En trenger bare og bytte ratt og dekselet rundt hvis en ikke vil ha autoretur på blinklyset, men det ville forøvrig jeg ha, måtte da bytte følgende: Rattstamme. Lysbrytere. Ratt med slepering. Deksel rundt rattet. I tilleg må en bytte plass på flere av ledningene i stikket på vindusviskeren og stikket til lysbryteren passer ikke med den nye lysbryteren og bør byttes, jeg bygde den om men ville med fordel ha byttet den dersom jeg hadde den tilgjengelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...