#1 Skrevet Januar 16, 2005 Noen som har gjort dette som kan komme med noen tips før jeg skjærer vekk hele dash'n? Eneste jeg vet med sikkerthet er at det må kappes inn så man slipper å sitte i baksetet å kjøre bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2005 Jeg kan ikke huske å ha sett bilder av en slik konvertering.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 Det var senest en Type 81 på treffet i fjor som hadde type 89 dash uten at jeg husker hvem sin det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 Hans Frisak har RS2 dash i den røde Ur quattroen sin i hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2005 Det var senest en Type 81 på treffet i fjor som hadde type 89 dash uten at jeg husker hvem sin det var Den sølvfargede med Urq bredding fra Drammen har i hvertfall byttet dash, men det mener jeg å huske var fra en S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2005 Ja.. du tenker på Sølvpilen Den har S3 dash ja, men det var en koksgrå(med lilla skjær i lakken eller noe) som kjørte i fjor med prøveskilter hvis jeg ikke husker feil som hadde Type 89 dash.. ganske strøken sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2005 Den sølvfargede med Urq bredding fra Drammen har i hvertfall byttet dash, men det mener jeg å huske var fra en S3? Trudde den hadde Golf4 dash eg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2005 Ja.. du tenker på Sølvpilen Den har S3 dash ja, men det var en koksgrå(med lilla skjær i lakken eller noe) som kjørte i fjor med prøveskilter hvis jeg ikke husker feil som hadde Type 89 dash.. ganske strøken sak. Om du tenke på denne var jobben her elendig. Festa med patentband etc. Var å kikka på den i haust, kort og godt eit vrak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2005 Var det den som stod på autodb som ikke var reg'et i norge? jeg så igrunnen bare på dash greiene og det så ganske bra ut og lakken så bra ut Sølvpilen er og blir Guden for alle type 81'ere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...