#1 Skrevet November 29, 2009 Hei Etter en runde i grøfta så er jeg ferdig med og skru på bilen, men når jeg prøvekjørte i går så sluttet bilen og dra. Jeg vet hvor problemet ligger, høyre forhjul.. Jeg får ikke drivakselen helt inn i kassa, noen som vet hva som er problemet? Er ikke noe som ligger i veien eller lignende inne i kassa. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2009 Hei. Har du tatt flensakselen ut av girkassa? Bå bildet ser du hvordan delene vanligvis henger sammen inne i kassa. Flensakselen (15) må helt inn i kronhjulet inne i diffen (rød pil). Jeg har aldri tatt ut en flensaksel, så jeg vet ikke sikkert hvordan den er festet, men det ser jo ut som om den holdes fast av festeklipset merket med (7) på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2009 Den er bare å dunke inn den flensen Du ser fort om den er helt inne eller ikke da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2009 (endret) Heihei Nei, jeg har ikke tatt ut noen ting fra kassa, når jeg ser inn i hullet til drivakselen så er det en stang eller et stag av noe slag som går på skrå tvers over inni der, får ikke til og rikke noe på det, så vil tro det skal være der? Fikset.. Fikk var bare litt makt som måtte til for og få på plass den delen som er merket ''15'', tusen takk BPengan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...