#1 Skrevet November 29, 2009 Har nettopp kjøpt meg ny bil etter den forrige deisa rett i fjellveggen, ein audi a4, 1,9 tdi 1998 modell. Når eg kjøpte den var den heilt orginal, og eg har nå satt på nye 18" felger og bestilt senkesett. Lurer litt på korleis eg skal style den i framtida, facelift framlykter er allerede sikkert, men resten er eg ikkje sikker på. Må sei det at eg er svak for s4 front da Tips til korleis DU ville styla ein B5 stasjonsvogn tas imot med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2009 Tips til korleis DU ville styla ein B5 stasjonsvogn tas imot med takk Senk & Felg så er du mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2009 enig i s4 fanger også:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2009 jepp. Bruk org styling (s4), så får du en stilren og pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2009 Det blir nok S4 fanger ja, ka trur dere om rs4 gitter i fangaren og hella micro linselys? Har også fått litt sansen for rs4 grill. Felger er montert og senk er bestilt Er det vanskelig å montera tåkelys i fangaren uten dei orginale inni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2009 Billigere får du det ikke utenomm ebay.. ASP=6592558[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0362"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=6592558&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=6592558[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0362 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2009 Det blir nok S4 fanger ja, ka trur dere om rs4 gitter i fangaren og hella micro linselys? Har også fått litt sansen for rs4 grill. Felger er montert og senk er bestilt Er det vanskelig å montera tåkelys i fangaren uten dei orginale inni? Ville gått for originale gitter lakket i sort blank, eller bilens farge. Samt originale spredere, koster litt ekstra - men ser dog så mye bedre ut enn noe jalla uorginale greier - som du nok vil slite med å få festet skikkelig. RS4 grill gjør prikken over i'en synes iallefall jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2009 Da blir nok s4 fangar bestilt i løpet av veka, noken som har peil på kva S4 front sett fra møller bil koster? Har sendt dem feil for ei stund siden, men virker som dei er trege til å svare, eg var inne på tråden til Espen Myskja og der fant eg denne prislista: Frontfanger: - fangeren: 4446,- - gitter i fanger: 989,- - Deksel lyktespyling: 266,- - Tåkelys: 1596,- =TOTALT 7297,- Hvis dette stemmer så synes eg det virker som ein grei pris, er jo like dyrt på nbs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2009 Vist du har sendt feil så forstår e at dem ikke svara men å sende mail til møller å få svar er vel ikke akkurat enkelt. Bedre å ringe eller stikke innom da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2009 Frontfanger: - fangeren: 4446,- - gitter i fanger: 989,- - Deksel lyktespyling: 266,- - Tåkelys: 1596,- =TOTALT 7297,- Hvis dette stemmer så synes eg det virker som ein grei pris, er jo like dyrt på nbs.... ifølge prisen jeg fikk på møller så: støtfanger: 4612 v gitter i fanger: 312 h gitter i fanger: 312 midre grill i fanger: 314 v lokk spylerdyse: 123 h lokk spylerdyse: 123 v tåkelykt: 1624 h tåkelykt: 1624 tot: 9044 +mva = 11305 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 30, 2009 Har ikkje sendt feil, men sendt mail Men er det f.eks mulig å kjøpe fanger og diverse på norsk bildelsenter og så kjøpe dei to gittera eller holderane til tåkelysa på møller, nåken som veit om det vil passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2009 De på møller mente man måtte bytte festene til fangeren også? støtfanger brakettene som holder "bjelken" såvidt jeg vet. Dette er ikke regnet med i regnestykket deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2009 Kjøpte delene hos møller i vår en gang. Du må bytte festene til fangern ja. Du trenger ikke gitteret i midten! Det sitter fast i fangern når du får den.. På min facelift ihvertfall. (har et gitter til overs ja..) Pakken til NBS kom bare 2 uker etter at jeg hadde fått mine deler.. Delene på møller UTEN de dyre tåkelysene kom på samme prisen som NBS tar. Ingenting å lure på. Har du penger så bestil på NBS! Det er mitt råd ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2009 ja, jeg har også et gitter tilovers... jeg kjøpte tåkelyktene på NBS, kostet ca halvparten av møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...