#1 Skrevet November 29, 2009 (endret) Har en A4 B6 som varmeapparatvift ikke ville starte på i kveld. Så naturlig sjekket jeg sikringene. Den var ikke gåen, men det rare var at når jeg satte inn igjen sikkringen så starta vifta, men den gikk bare i 2-3 sec så stoppa den igjen. Det samme skjer hver gang jeg tar ut og setter inn sikkringen igjen?!? NOEN SOM HAR PEIL? trenger bilen i morgen! Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2009 Fikk igang viften igjen, men hva kan ha vært problemet? virket nesten som en automatsikring. slo ut når den ble overbelastet:confused: Kan viften ha fryst? var -10 ca ute. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 Ingen som har peiling, slet som som bare det i dagtidlig også kjørte vagcom i dag fikk ett par feil på klima/varmeannlegg. sletta kodene, å de kom ikke opp igjen. får håpe feilen blir bort nå. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 Litt lettere vist du poster feilkodene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 Utslitte børster? Disse er kurante å bytte, men du får neppe kjøpt dem hos møller, dem sier nok at du må bytte hele vifta! Men du får tak i børster hos en eller annen lokal bilrekvisitaforhandler. Noen tilpasninger i lengde og bredde på børstene må kanskje gjøres. Ta ut de gamle først,så ser du tilstanden på dem samt størrelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2009 Skal legge inn feilkodene i ettermiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2009 her er feilkoden på klima/varmeanlegg: 01273 - Fresh Air Blower (V2) Short to Ground - Intermittent fikk også opp denne: 17748 - cam shaft position/crankshaft position sensor wrong allocation sletta begge med vag com i går, men kom tilbake. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2009 Ingen?!? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2009 Sjekk ut denne linken : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4545142 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2009 Sjekk ut denne linken : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4545142 takk:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2009 Prøvde noe i kveld. Det var 16- så såg annledningen å ut å se litt på bilen. *Startet bilen *ventet på at vifta skulle starte, noe den ikke gjorde. *skrudde ned hanskerommet *tok av kontakten på vifta *målte på den røde og gule ledningen, begge hadde spenning på seg *satte inn igjen kontakten, vifta starta/stoppet igjen etter ca 15sec(sto da på max) *målte mens kontakten til vifta sto i, etter at den stoppa. da var det kun spenning på den røde å ikke på den gule ledningen *trakk ut ledningen til vifta, målte igjen. da var det spenning på begge igjen *satt så inn kontakten på vifta igjen, vifta starta(skrudde ned tampoet på vifta før jeg satt inn kontakten igjen) da funka vifta helt som vanlig?!? *hva kan være problemet? Håper noen vet hva det kann være: klø : Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2009 Rele eller vifta?!? hva tror dere.. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...