Anbefalte innlegg

Har en A4 B6 som varmeapparatvift ikke ville starte på i kveld. Så naturlig sjekket jeg sikringene. Den var ikke gåen, men det rare var at når jeg satte inn igjen sikkringen så starta vifta, men den gikk bare i 2-3 sec så stoppa den igjen. Det samme skjer hver gang jeg tar ut og setter inn sikkringen igjen?!?

NOEN SOM HAR PEIL? trenger bilen i morgen! : bh :

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk igang viften igjen, men hva kan ha vært problemet? virket nesten som en automatsikring. slo ut når den ble overbelastet:confused:

Kan viften ha fryst? var -10 ca ute.

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling, slet som som bare det i dagtidlig også: bh :

kjørte vagcom i dag fikk ett par feil på klima/varmeannlegg. sletta kodene, å de kom ikke opp igjen.

får håpe feilen blir bort nå.

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt lettere vist du poster feilkodene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utslitte børster?

Disse er kurante å bytte, men du får neppe kjøpt dem hos møller, dem sier nok at du må bytte hele vifta!

Men du får tak i børster hos en eller annen lokal bilrekvisitaforhandler. Noen tilpasninger i lengde og bredde på børstene må kanskje gjøres.

Ta ut de gamle først,så ser du tilstanden på dem samt størrelsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge inn feilkodene i ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er feilkoden på klima/varmeanlegg: 01273 - Fresh Air Blower (V2) Short to Ground - Intermittent

 

fikk også opp denne: 17748 - cam shaft position/crankshaft position sensor wrong allocation

 

sletta begge med vag com i går, men kom tilbake.

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde noe i kveld.

Det var 16- så såg annledningen å ut å se litt på bilen.

*Startet bilen

*ventet på at vifta skulle starte, noe den ikke gjorde.

*skrudde ned hanskerommet

*tok av kontakten på vifta

*målte på den røde og gule ledningen, begge hadde spenning på seg

*satte inn igjen kontakten, vifta starta/stoppet igjen etter ca 15sec(sto da på max)

*målte mens kontakten til vifta sto i, etter at den stoppa. da var det kun spenning på den røde å ikke på den gule ledningen

*trakk ut ledningen til vifta, målte igjen. da var det spenning på begge igjen

*satt så inn kontakten på vifta igjen, vifta starta(skrudde ned tampoet på vifta før jeg satt inn kontakten igjen) da funka vifta helt som vanlig?!?

*hva kan være problemet?

Håper noen vet hva det kann være: klø :

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele eller vifta?!? hva tror dere..

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.