#1 Skrevet November 29, 2009 Jeg har en 2008 mod Passat 2,0 Tdi 4mo ,og nå har vw funnet ut at det ikke skal være mulig å skru av esp helt!! Man kan skru av antispinn men ikke antiskrens...og da er det jo ikkeno moro med 4wd Jeg har koblet meg forbi sikringa på abs/esp via en bryter men da funker 4motion systemet heller dårlig Setter stor pris på om noen har et råd ang dette...om det er mulig å få noe software som ordner dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 Kan ikke svaret på dette, men skjer det ikke noe hvis du holder knappen inne i noen sekunder heller? Vet at det er flere nyere biler der ESP ligger å lurer i bakgrunnen, delvis aktivt uten å kunne bli skrud av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 Nei ,er ikke noe forskjell om man holder den inne ei stund ..jeg hadde en 07 Golf 4motion før,og der fikk jeg skrudd den av..eller dvs ,den kom tilbake hvis jeg bremset i sladd! hadde et par uhyggelige opplevelser med det gitt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 Jeg har en -06 VW Passat 2.0TDI 4Motion og på den så holder ESP'n (både antispinn og antiskrens) seg av uansett hva jeg gjør, ihvertfall det jeg har prøvd ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 Samme med nye sciroccoen, ingen måte å slå den helt av på. Ref: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148145 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2009 Nei det skal vel ikke være lov å kjøre bil selv lengre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2009 Hvis du napper ut ene abs-sensoren foran da (hvis den er lett å komme til vel og merke....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2010 hvordan er dette på disse bilene. får man skrudd dette helt av på 06 eller er det samme som 07 og nyere at antiskrens fortsatt er på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...