#1 Skrevet November 29, 2009 Hei, noen som vet hvilke deler man trenger for å få til 5x112 bak på en B3 90q Har komplett bakstilling fra S2 Avant liggende, men hører at dette ikke akkurat er bolton. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2009 Vil tro du kan bruke navene ifra Avantbakstillinga, så må du få bremse calipper osv til å passe, noe som bør gå greit om bilen er org 20v 7A Jeg har et ombyggingskit fra S2 coupe liggende på lur, og der passer alt overens, etter hva jeg har lest og hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2009 Bilen er godkjent ombygd med turbo (ca185hk) men usikker på om denne ombyggningen innebar at det ble bytta til 7A understell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2009 Om du har NG orginalt understell, så må du nok også bytte drivakslinger til 7a, grunnet at 7a og S2 har større diameter på ytre drivknute. mvh HH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 Hei Bak må du ha deler fra S2 Coupe. Den har 75 mm hjulager. Alle t89q og Coupe har samme dim bak, så du trenger bare selvet navet. Drivaklsingene går også omhverandre. Trenger bare S2 bremseskive for at bremsene skal passe. S2 avant har helt andre hjulagerhus, og bruker 82mm hjullager. Fram er det som Hallvar beskriver. Ta en titt under og mål hvilke indre ledd det er mot kassa. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2009 Ser for meg en S2 Coupe delebil med bytte av komplett bakstilling og forstilling jeg... (jeg har NG orginalt, altså ikke delte fjerbein...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2009 Ser for meg en S2 Coupe delebil med bytte av komplett bakstilling og forstilling jeg...(jeg har NG orginalt, altså ikke delte fjerbein...) Aha. Uten delte fjærbein blir saken en litt annen. Det er en forutsetning for at det skal passe med kun nav. Nå betyr ikke det at du har NG at du ikke har delte fjærbein. Det er i hovedsak årsmodell som styrer det. Bare de første årgangene av t89 som ble levert med hele fjærbein. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2009 Var under å sjekka idag, var ikke delte.... er en 1987mod dette serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2009 Var under å sjekka idag, var ikke delte.... er en 1987mod dette serru Det stemmer. 1987-modell er et kjedelig utgangspunkt slik sett. Har gjort det samme selv. Må jo ha akslinger, bærearmer (egentlig bare kuler), fjærbein og hjullagerhus med nav ++. Med delebil følger det som regel med mye annet en kan få bruk for også. Lykke til. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...