#1 Skrevet November 30, 2009 Har senket caddy`n min (09 mod) og det tror jeg ikke bakstillinga mi likte,for no ser det ut til at den kun fjærer sideveis.. Treffer jeg en hump så slår hjulene ut mot hjulbuen i tillegg til å fjære opp å ned som vanlig. Flere med det problemet eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 her er det ingen ting som holde den sideveis, treffer du noe krefter sideveis så vil du se at hjulene går inn og ut av hjulhusene i speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 her er det ingen ting som holde den sideveis, treffer du noe krefter sideveis så vil du se at hjulene går inn og ut av hjulhusene i speilet. Da tror jeg at det blir å lage meg no hjemmemekk ala det som er på gode gamle biler med stiv bakaksel.. er ganske ekkelt å treffe humper å kuler i sving.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...