#1 Skrevet November 30, 2009 Hei Har en 04 mod a4 med mlt. Har merket i det siste at den lugger litt akkurat i det jeg skal til å bremse helt opp, akkurat rett før bilen stopper helt opp.Ikke noe ved igang setting eller under kjøring. Noen ganger har det vært kraftig, akkurat som om den girer ned og noen ganger veldig svakt "mest svakt". Kan ikke huske at jeg opplevde dette da jeg kjøpte bilen. Bilen har også nettopp "10000km siden" vært på storsevice og byttet alle oljer ink gir olje. Noen som har noen tanker om hva det kan være? Eller skal den være slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 Kom deg til møller ASAP! kjent problem med MLT dette, og utbedring dekkes normalt sett inntil bilen er 5 år/ 100.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 oki, hadde tenkt å ta med bilen dit uansett. men dekkes dette på garanti da dette er en import bil? jævli synd dette, er ikke mer enn 1.5 mnd siden garantien fra forhandler gikk ut på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 Noen fler som kan ha noen tanker om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 Som han over her sa så er det vel ganske kjent at det er endel problemer med MLT. Bl.a så chipper aldri vi biler med MLT... Har også hørt at de er litt kranglete med garanti på import, men tror du bare kan stå på krava ettersom du skal ha de samme rettighetene uansett så vidt jeg kan skjønne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2009 Bilen er ikke chippet så de kan heldigvis ikke ta meg på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2011 Hvordan gikk det med denne saken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2011 Hei Bilen ble byttet inn til forhandler der jeg kjøpte den, forhandler gikk over bilen og fant ingen feil. Selv om jeg presiserte at jeg synes det var noe rart med kassa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2011 Klart det var noe galt. Vag med automat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2011 Okei, den e grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...