#1 Skrevet November 30, 2009 (endret) Skal koble til varmetrådene, og aller helst antenne koblingen, i min ombygde RS2 sedan. Fant da en boks bak venstre C stolpe. Er denne boksen kun for antenne, som igjen trenger +12v til no forsterker system, eller er det antenne kabel tilkobling OG tilførsel fra varmetråd styringa som skal hit? Jeg har bare huket innpå ledninger, for å forklare åssen jeg tenker. Måler høy motstand i kretsen, som får meg til å tenke forsterker og ikke varmetråder... Boksen er tilkoblet varmetrådene på to steder, på samme side av ruta som boksen sitter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 Ved nærmere ettersyn, så tror jeg det er antenne strøm (remote) som skal inn på den ene siden, og varmetråd tilførsel på andre siden.. Kunne noen nappet av dekselet sitt i sin B4, og tatt en titt? Antenne kabelen (coaxen) har en egen remote ledning tilknyttet, så den skal nok gå til en av sidene.. Desverre er det lite logikk i hvilken side som er hva her foreløpig..Ser ut som antenne remote skal inn på rød, og vametråd tilf. skal på sort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=685259&postcount=5 Når man tror man har søkt i hele forumet, så er det fortsatt litt info gjemt et ellerannet sted allikevel.. Problem solved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 Antenna på B4 sedan sitter altså i bakruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 Jepp AM delen er 3 tråder helt øverst i ruta, og den delen har ikke varme.. FM antenna er sammen med selve varmetrådene! Alt styres/fordeles da via denne sorte boksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...