#1 Skrevet Januar 17, 2005 Tenkte eg skulle bruke samme olje som bilen ble levert med fra fabrikk, noen som vet hvilket merke Castrol, shell, mobil???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2005 Bruker Shell her i distriktet, men jeg ville valgt Mobil 1 5W-50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 Vet de bruker shell på Møller her i bergen også men hva er det på bilen når den kommer ny fra Tyskland er det Shell mener du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 Bruker Shell her i distriktet, men jeg ville valgt Mobil 1 5W-50. Tror ikke det er så lurt hvis man vil beholde mobilitetsgarantien? På nye biler som skal ha Longlife-service SKAL det brukes Shell-olje, og det skal stå longlife eller longlife 2 på flaskene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2005 Tror ikke det er så lurt hvis man vil beholde mobilitetsgarantien?På nye biler som skal ha Longlife-service SKAL det brukes Shell-olje, og det skal stå longlife eller longlife 2 på flaskene. Det er sant.. Uansett mener jeg at motoren hadde hatt det bedre med Mobil 1-olje og skift på hver 10000 km enn Shellolje og skift på 30000 km... Kjøper man en ny VAG, er første oljekift etter 30000 km!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...