#1 Skrevet November 30, 2009 har en urs4 med cbl girboks som er gåen, er på utkikk etter ny og kommet over en i sverige, han jeg har kontakt med på huggeri sier at han har en kasse fra s4 med kode AAT/CET, kan dette stemme eller stammer den fra annen motor enn 2,2? passer den AAN motor? eller må jeg ha CBL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 CBL'n er 6trinns.. Og til S4'n er det vel bare CMG og CBL som er 6trinn.. Den du har funnet er 5trinn ? CMG'n er fra V8'er såvidt jeg har skjønt. Men kassa passer på din bil ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 da har jeg tatt feil angående at jeg har cbl da, for det står 5 trinns på den. så da er det vel bare å handle den AAT kassa da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 (endret) Du vil fort finne ut at AAT ikke er en girkasse, men en bakdiff med sperre=) Har en slik sak på bilen nå. Bruker kasse fra a6 2.5tdi (CYT) selv på s6 maskinen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 CET er 5. trinns fra S4 i perioden aug 92-aug 94. Vet ikke om det er 2,2 eller V8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2009 V8'n ble kun levert med 6trinns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...