#1 Skrevet November 30, 2009 Det blir vell treff i morgen ja? Jeg er vertfall klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 Jeg og:D Denne gangen i Stian sin A4:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2009 Jeg og:DDenne gangen i Stian sin A4:D Heey Det setter den nok stor pris på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2009 Heey Det setter den nok stor pris på Hehe, jepp tenker det:D: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2009 Jobb...selvfølgelig: bh : Men satser på å få ferdig en del bilder fra Voss i morgen før jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2009 Mulig eg kommer en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2009 Var ikke helt det store oppmøte i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2009 Var ikke helt det store oppmøte i går Nei, det var det ikke, men plutselig var kl kvart over ni, selv om bare var 3 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2009 Jepp, jeg har (ironisk nok) aldri vært så lenge på et lokallagstreff før:p. Men det var da kjekt selvom vi bare var 3 stk: vinke :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2009 Jepp! klaga ikkje Klarte oss fint vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2009 Hehe:p Skal heller prøve å komme meg innover den femtende. Men den 29. tviler jeg litt på det kommer så veldig mange;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...