#1 Skrevet November 30, 2009 Bare lurer på om det er mulig å få kjøpt ferdig ledningsnett som kan brukes til spredere? med rele, sikringer og alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2009 ahh! de har det der ja:) herlig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2009 Mulig at det ligger klart i bilen men ikke sikkert. Passat 2001 HARNESS FOR VEHICLE LIGHTING left front.pdf Passat 2001 HARNESS FOR VEHICLE LIGHTING right front.pdf Partlist Left.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2009 Deleliste høyre side. Partlist Right.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2009 Kufatec.de selger slike ledningsnett..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2009 Kufatec.de selger slike ledningsnett..... fant det ikke:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2009 fant det ikke:(Tok meg 20 sek å finne det : http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p93_Kabelbaum---Kabelsatz-Nebelscheinwerfer-Passat-3BG---Relais.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2009 Tok meg 20 sek å finne det : http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p93_Kabelbaum---Kabelsatz-Nebelscheinwerfer-Passat-3BG---Relais.html der ja:P hehe! det er altså alt jeg treng? er + og - pol til batteri? bryter ledning og slikt a? skjønner ikke et kløy tysk ord:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2009 (endret) der ja:P hehe! det er altså alt jeg treng? er + og - pol til batteri? bryter ledning og slikt a? skjønner ikke et kløy tysk ord:P det er alt du trenger ja, utenom bryter og tåkelysene har nettop koblet opp på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2009 høres bra ut:) skal jeg bestille meg sånt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...