#1 Skrevet Desember 1, 2009 Klarer ikke og få nappe av bremseskiva bak på passaten, er det en låsemekanisme som jeg ikke ser, har tatt av brakettene men klarer ikke og få den av, har brukt crc og slegge. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2009 dem er ikke skrudd fast? da trenger du helst en slagtrekker for å løsna skruen (da sitter det bare 1 skrue på anleggsflaten på navet) vis den ikke er skrudd fast så bare skrur du bare av callipper og holdebraketten å kliner til med hammer fra inni skjermen og utover dette GÅR! hehe lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2009 Finner hvertfall ingen skruer, har prøvd med slegga, men da får jeg vel bare prøve mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2009 ja du må nok det da ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2009 Finner hvertfall ingen skruer, har prøvd med slegga, men da får jeg vel bare prøve mer Du MÅ holde imot med noe tungt når du slår viss ikke bare fjører understellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2009 det sitter ikke noe der som skal holde igjen skiva. visst du skal bytte skiver så ta en vanlig hammer og slå på skiva. da løsner den nko skal du se. et tips etterpå er å smøre opp navet med kobberpasta. du trenger faktisk ikke å ta av kaliperbraketten heller på passaten. så det kan hjelpe deg litt på vei. SLÅ HARDERE SÅ KOMMER DEN... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2009 det sitter ikke noe der som skal holde igjen skiva. visst du skal bytte skiver så ta en vanlig hammer og slå på skiva. da løsner den nko skal du se. et tips etterpå er å smøre opp navet med kobberpasta. du trenger faktisk ikke å ta av kaliperbraketten heller på passaten. så det kan hjelpe deg litt på vei. SLÅ HARDERE SÅ KOMMER DEN... Støtter den! SLÅ HARDT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2009 Slå rundt senter på skiva først, der den ligger mot spindelen. Da kan du klare å få løsnet litt i rusten mellom der, for det er nok der den sitter. slå så på skiva, innenfra og utover, og snurr skiven rundt for hvert slag. Det jeg har fått beskjed om, er å være litt forsiktig med å slå for hardt, da det kan gå utover hjullager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2009 When in doubt, use a bigger hammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...