Nye Audi A8 (D4) bildetråd

Anbefalte innlegg

Den største motoren i BMW 7-serie er 750i med 407 hk, utgående S8 har 450, kan ikke se at den skal ligge etter da.

 

Uansett så må fabrikkene på ned utslippet på disse bilene før de fortsetter å konkurrere om mest effekt :)

 

BMW sin største er 760i med 544 hk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med de som mener at alle sedanene snart er like nå. For øvrig likte jeg rett og slett denne bilen fint lite. Kjedelig, synes jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig kjerre, interiøret har vokst i alle fall et par klasser.. Det var nydelig med mye spennende belysning. Jeg også var litt skuffa utvendig, hadde håpet de skulle "ta i" litt mer siden Audi har hatt denne designen med mindre endringer siden 2004. Men det var en meget linjelekker elegant vogn.

Er litt uening i alle dere som synes bilene er blitt så like de siste årene, slik har det nå vært i lang tid. Se på Audi 80 B4 og 100 C4, 100`en er bare dradd ut i lenge og bredde, se på A4 B5, A6 C4 og A8 D2 osv... Stort sett er de dradd ut i bredde og lengde med mindre endringer som litt andre lykter bak.

 

Hadde som sagt forventet at de hadde tatt litt i utvendig, så dette viser vel at neste A6 ikke blir så fryktelig endret heller.. Nå går det vel 5-8 år før neste A8 så litt rart om de forandrer helt design på A6`en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst jeg ikke husker feil så leverer vel mercedes 612 i sin gromeste verson. (s-klasse)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW sin største er 760i med 544 hk ;)

 

Jasså, ok. Står ikke oppført på bmw.no sine nettsider, derfor jeg ikke fant den...Uansett er det lite poeng med 600 hk fra en svær sugemotor med 400 gram utslipp og vekt på 2,2 tonn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, ok. Står ikke oppført på bmw.no sine nettsider, derfor jeg ikke fant den...Uansett er det lite poeng med 600 hk fra en svær sugemotor med 400 gram utslipp og vekt på 2,2 tonn :)

 

V12 twin turbo er det :) 544hk og 0-100 på 4.6s..

 

Testet den på nye topgear..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som syntes baken så ut som en A4? Kjedelig.. :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten tvil om at A8 er blitt Audi's mest konservative modell. D4 ser både lekker og elegant ut, men jeg hadde håpet på et litt mer vågalt design. Når det er sagt, er nok klassisk eleganse veien å gå for å kapre de mange S-klasse kundene. Det er ihvertfall helt tydelig at Audi har valgt å fokusere nada på sportslighet under lanseringen. Av den grunn er interiørbildene blottet for sort skinn og børstet aluminium.

 

Jeg tipper (og håper) at produktplasseringen av nye A8 i den heller konservative retningen bare er et ledd i å skape et perfekt vakuum for nye A7. Om så, er vi virkelig "in for a treat" når den tid kommer... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler at en del av dere som er kritiske til det utvendige designet på denne bilen kanskje ikke helt tenker over hvilken kundegruppe Audi kanskje prøver å få oppmerksomhet fra?

Personlig ble jeg positivt overrasket, og tror at denne modellen kan komme til og kapre en del av de som kjører rundt i en 7serie eller en E-klasse i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare meg igjen som ikke liker disse julelys-slyngene alt av biler skal ha i lyktene om dagen?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler at en del av dere som er kritiske til det utvendige designet på denne bilen kanskje ikke helt tenker over hvilken kundegruppe Audi kanskje prøver å få oppmerksomhet fra?

Personlig ble jeg positivt overrasket, og tror at denne modellen kan komme til og kapre en del av de som kjører rundt i en 7serie eller en E-klasse i dag.

 

Er jo et greit poeng forsåvidt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.