#1 Skrevet Desember 1, 2009 Hvor mange her kunne tenkt seg folie på bilen? tenker i hovedsak hel bil. Driver å undersøker pris på dette å om vi er flere så kan muligens prisen bli bedre og. Perfekt for banebiler og div så slipper man så alvorlig me grunnarbeid. Er i kontakt med http://www.carmelon.com til de som lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2009 Jeg kunne vert interresert i å få lagt folie bare på taket da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2009 Ja det me må vel kunne gå ringte han i dag men han skulle ringe opp igjen å siden har ikke jeg fått tak i han så får gjør et nytt forsøk i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2009 Jeg er jo som du vet, interessert. Men jeg har ikkje råd før nyttår, fikk cirka pris på tak + kanaler med han i dag. Så dersom du får til noe bedre pris enn det så hadde det vært knall:) 3500,- til 4000,-kr inkl mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2009 jeg har ringt mange ganger men enda ingen svar! skal gjør et forsøk i marra.. men blir nok ikke før over nyttår en gang unasett siden diverse biler må bli ferdige først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2009 Fikk svar på mail.. Det vil koster ca 15000 til 17000 litt avhengig av farge, bilens tilstand og hvor nøye det skal vær. Fra nå kan vi også levere alle farger i matt. Spurte i første omgang på pris på en enkelt bil så skal prøve å ringe å høre litt om der e forhandligsmuligheter blir billigere å lakke for min del sånn prisen er no værtfall. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2009 Får du heillakkert en bil til 15000? ta min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...