#1 Skrevet Desember 1, 2009 Hei,har nettopp kjøpt meg ny bil (2004 audi a4 1.8tq),men det hender at det kommer opp feilmelding om at dynamisk lyshøyderegulering defekt?,er det bare noe forbigående eller er det virkelig noe feil?,har bare fått opp feilmeldinga 2-3 ganger,og jeg får den bestandig opp vær gang jeg er ute og leiker meg litt i snøen med den?. Så da slår jeg av og på tenninga,så står det bare OK i instrumentpanelet. Og jeg ser jo også at lysene regulerer seg når jeg slår på bila. Er xenon lys på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2009 Dårlig kontakt eller blokkerte høydejusterings sensorer under bilen. Partlist A4 2004 range control.pdf A4 2004 HEADLIGHT RANGE CONTROL FOR MODELS WITH AUTOMATIC DYNAMIC HEADLIGHT RANGE CONTROL.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2009 Takk,så litt på bildet og teksten du la ved,men er dette noe man får til og gjøre selv eller?. Har jo 3måneders bruktbilgaranti på bilen så kan jo snakke med bilforhandler om det,men kjedlig vis bilen skal stå på verksted i lang tid for og fikse det,er litt dårlig med tålmodighet her i gården sjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2009 Bruk garantien. Hvis noe er defekt så slipper i alle fall du å betale for det. Disse sensorene koster nok en del og så må lysene stilles inn på nytt når noe blir byttet. Kjenner du noen som har VagCom så få tatt en scan og lagre feilmeldingene. (kjekt å ha når de sier at jobben er utført) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2009 Ja,jeg får vel ta kontakt med bilforhandler om det,håper bare ikke bilen blir stående på verksted i lang tid da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...