#1 Skrevet Desember 1, 2009 Må bytte mansjett på høyre drivaksel ytre knute og lurer på åssen man får den av. Det er en 91 2.8Vr6Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2009 Må bytte mansjett på høyre drivaksel ytre knute og lurer på åssen man får den av. Det er en 91 2.8Vr6Passat du må ta av hele knuten for å bytte den. det er kjempe digg du kan bruke den skruen som sitter i navet som du skrur ut for å få løs drivknuten å bare skru den inn til knuten ramler av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2009 Jeg har ikke den typen med senterbolt. På min er det mutter. Men snakka med møller i dag og fikk beskjed om at den skal nappes av. Fikk låne verktøy der så da fikk jeg fiksa det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2009 Jeg har ikke den typen med senterbolt. På min er det mutter. Men snakka med møller i dag og fikk beskjed om at den skal nappes av. Fikk låne verktøy der så da fikk jeg fiksa det oki.. hehe kunne ikke jeg vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2009 oki.. hehe kunne ikke jeg vite Dårlig info fra meg. Men uansett så er det samme festeopplegg på knuta. Samme låsering,mansjett bla bla bla så det løste seg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2009 oki.. hehe kunne ikke jeg vite Alle VR6 har knuter med mutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...